یزدفردا"فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در جلسه عصر امروز خود به اتفاق، با ۹۰ درصد آرا، به صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی رأی موافق داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از  خانه ملت، فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه بررسی صلاحیت، برنامه ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور اعضای مجمع عمومی فراکسیون با 90 درصد آرا و پس از استماع برنامه های وزیر پیشنهادی و نظرات موافقان و مخالفان به صلاحیت صولت مرتضوی رأی موافق دادند.

بر اساس این گزارش، عصر امروز (سه شنبه 26 مهرماه) دومین جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی باحضور اعضای مجمع عمومی فراکسیون و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از نمایندگان ضمن بیان نظرات موافق و مخالف خود، درخصوص برنامه‌ها، صلاحیت و سوابق صولت مرتضوی به تشریح ابرچالش‌های حوزه وزارتخانه رفاه پرداختند.

همچنین در ادامه جلسه، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تاکید بر لزوم توجه به فرصت سرمایه انسانی و کوچک سازی دولت و چابک سازی به موضوع خلاقیت تاکید نمود.

همچنین تمرکززدایی، تخصص گرایی، پاسخگویی به مردم و توجه به تعاونی ها را بخشی از برنامه های خود در صورت اعتماد مجلس دانست و در ادامه نیز نمایندگان کمیسیون های تخصصی مرتبط به بیان نظر در مورد صلاحیت نظر درباره وزیر پیشنهادی پرداختند و در نهایت فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس رأی استمزاجی خود را که ملاک عمل نمایندگان برای جلسه رأی اعتماد فردا است، اعلام نمود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا